0 грн.
Зробити замовленняГарантійні зобов'язання
Будь ласка, уважно ознайомтеся з гарантійним талоном та інструкцією з експлуатації перед початком експлуатації виробу. Простежте, щоб гарантійний талон був правильно заповнений і мав штамп Продавця. Гарантійний талон вважається недійсним, якщо не заповнені чи пошкоджені поля: назва або модель виробу, дата покупки, підпис Покупця.
Опис гарантійних зобов'язань, інструкція з обміну та повернення товару.
Продукція, придбана в інтернет-магазині, супроводжується офіційною гарантією. Всі вироби, що реалізуються в нашому магазині, забезпечуються гарантійною підтримкою від 1 до 36 місяців згідно з сервісною політикою компанії-виробника. Цей термін вказаний в описі кожного товару нашого інтернет-магазину. Документом, що є офіційним підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника. Гарантійний талон надається у момент отримання товару, купленого в інтернет магазині, разом із рештою документації. При отриманні товару, будь ласка, уважно перевірте зовнішній вигляд виробу, а також його комплектність та наявність правильно заповненого гарантійного талона.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому мають бути зазначені:
- модель виробу
- серійний номер
- гарантійний термін
- дата продажу товару
Для повернення товару необхідно дотримання кількох умов:
- Переконайтеся, що від дня покупки минуло не більше 14 днів (дата вказана у гарантійному талоні);
- Товар не експлуатувався і не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей), не зазнавав змін тощо;
- Збережено комплектність товару, яка вказана у паспорті;
- Не порушено цілісність упаковки;
- Зв'яжіться з вашим персональним менеджером та вкажіть причину повернення
- Уточніть, як вам буде зручно здійснити обмін/повернення товару;
- Вкажіть менеджеру зручний спосіб повернення коштів;
- Якщо трапився гарантійний випадок і товар був у використанні, вам необхідно отримати висновок сервісного центру компанії-виробника.
Поверненню не підлягає товар, якщо:
- він був у використанні;
- відсутня чи пошкоджена упаковка товару;
- товар має видимі технічні ушкодження;
- відсутній чек або гарантійний талон.
- індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника
- Товар доставлявся сторонніми кур'єрськими службами ( Нова пошта, Укрпошта, Meest Express, та інші ) та при видачі посилки, товар був забраний без огляду цілісності упаковки, перевірки повної комплектації та цілісності самого товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- на несправності, що виникли з причин, що не залежать від виробника: перепад напруги в мережі, стихійні лиха, низька якість палива; у разі пошкодження шнура живлення або штепсельної вилки, що виникли внаслідок багаторазового перегину або механічного пошкодження;
- на деталі, що вийшли з ладу внаслідок природного зносу, а також запчастини, термін експлуатації яких залежить від регулярної діагностики або технічного обслуговування;
- на видаткові деталі та матеріали (щітки, гумові ущільнювачі, шківи, ланцюги, шини, ножі, акумуляторні батареї та ін.);
- на такі види робіт, як регулювання, прочищення та інші профілактичні дії;
- на пошкодження, що сталися через недбале ставлення або використання виробу (порушення температури експлуатації, вплив рідини, запиленості, проникнення всередину корпусу сторонніх предметів);
- на пошкодження, що виникли внаслідок експлуатації продукції не за призначенням або порушення правил експлуатації.